• 10-05-2020, 20:26:23
    #10
    Udi hindi yağı denemek isterseniz hocam süper faydalı ben kullandım boğaz konusunda nefes konusundaki sorunlarda çok iyi , peygamberimizinde tavsiyesi var bu bitki üzerine.
  • 10-05-2020, 20:27:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Udi hindi yağı denemek isterseniz hocam süper faydalı ben kullandım boğaz konusunda nefes konusundaki sorunlarda çok iyi , peygamberimizinde tavsiyesi var bu bitki üzerine.
    bakıyorum hemen
  • 10-05-2020, 20:28:11
    #12
    Geçmiş olsun.

    Bu arada ben aksine su soğuk olacak oda sıcaklığında bekleyen suyu içemiyorum nedendir bilmiyorum. Kışın soğukta bile soğuk içerim kendimi bildim bileli. Dondurma yiyorum arkasından buz gibi su, boğazlarım aşırı rahatlıyor çok ilginç. Boğazlar da işmiyor, öksürmüyorum da. Para verseler normal ısıdaki suyu içemem, çok tuhaf. Makarna salatası çok severim, dolapta beklemiş olunca hele aşırı seviyorum. Korkmaya başlayacam kendimden
  • 10-05-2020, 20:30:45
    #13
    Androix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2 kere hastaneye gittim. 1.000 mg agumentin ve klodamin sprey yazdı ilk doktor. İkincisi 1.000 sef antibiyotik majezik ve parol verdi.

    Sizin boğazınız düzeldi mi hocam? yutkunamamak çok kötü, en azından boğazınızdaki ağrıyı azaltabildiniz mi
    Hocam aynı size de aynı şekil ağrı kesici boğaz spreyi ve antibiyotik vermiş ben ilk 2-3 gün kafayı yemek üzereydim Allah'a dua ediyordum her saniye yutkunmak zor olduğu için nefes almakta güç oluyordu. Günde 1-2 kere zencefil bal limon üçlüsünü karıştırıp içiyordum ( biraz acı gelebilir ) bir de eczaneden bu zencefilli - limonlu pastiller oluyor ondan almıştım her gün 3 4 adet ondan ağzıma atıyordum iyi geliyor oda boğaz için sigara kullanıyorsanız kesinlikle sigarayı bırakmanızı da tavsiye ediyorum ben bıraktım hastalığın üzerinden 40 gün geçti kokusuna dahi gelemiyorum şuan. Son olarak en önemlisi bir dizi olur, film vs. olur sürekli başka şeylerle oyalayın kendinizi hocam aklınız oraya gittikçe daha kötü oluyor.



    @RuLLeTs; Hocam sanırım bademcikleriniz normal bir insanınkine göre biraz büyük olabilir. Kolay kolay hasta olmazsınız ama olursanız da biraz zor bir süreç olur..
  • 10-05-2020, 20:33:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bedoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı size de aynı şekil ağrı kesici boğaz spreyi ve antibiyotik vermiş ben ilk 2-3 gün kafayı yemek üzereydim Allah'a dua ediyordum her saniye yutkunmak zor olduğu için nefes almakta güç oluyordu. Günde 1-2 kere zencefil bal limon üçlüsünü karıştırıp içiyordum ( biraz acı gelebilir ) bir de eczaneden bu zencefilli - limonlu pastiller oluyor ondan almıştım her gün 3 4 adet ondan ağzıma atıyordum iyi geliyor oda boğaz için sigara kullanıyorsanız kesinlikle sigarayı bırakmanızı da tavsiye ediyorum ben bıraktım hastalığın üzerinden 40 gün geçti kokusuna dahi gelemiyorum şuan. Son olarak en önemlisi bir dizi olur, film vs. olur sürekli başka şeylerle oyalayın kendinizi hocam aklınız oraya gittikçe daha kötü oluyor.
    Eczaneden pastil almaya çıkıyorum hocam umarım işe yarar. Söylediğiniz gibi ilk başlarda korona oldum diye kendimi yiyordum Allah korudu gene
  • 10-05-2020, 20:34:56
    #15
    faranjit inanılmaz berbat bir hastalık 1 yıl önce askerde kaptım tam 1 yılda ancak atlatabildim. sürekli tekrar etti durdu. allah yardımcınız olsun gerçekten.
  • 10-05-2020, 20:37:42
    #16
    Çok fena bir hastalıktır, geçmiş olsun.
  • 10-05-2020, 20:38:59
    #17
    Deposilin igne iste antibiyotik ile beraber.Agir ignedir ama etkilidir
  • 11-05-2020, 05:51:48
    #18
    @Androix; beni arasaydın ya kronik bende o devamlı çekiyorum geçmiş olsun ...
    • Androix
    Androix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.