Hocam aynı size de aynı şekil ağrı kesici boğaz spreyi ve antibiyotik vermiş ben ilk 2-3 gün kafayı yemek üzereydim Allah'a dua ediyordum her saniye yutkunmak zor olduğu için nefes almakta güç oluyordu. Günde 1-2 kere zencefil bal limon üçlüsünü karıştırıp içiyordum ( biraz acı gelebilir ) bir de eczaneden bu zencefilli - limonlu pastiller oluyor ondan almıştım her gün 3 4 adet ondan ağzıma atıyordum iyi geliyor oda boğaz için sigara kullanıyorsanız kesinlikle sigarayı bırakmanızı da tavsiye ediyorum ben bıraktım hastalığın üzerinden 40 gün geçti kokusuna dahi gelemiyorum şuan. Son olarak en önemlisi bir dizi olur, film vs. olur sürekli başka şeylerle oyalayın kendinizi hocam aklınız oraya gittikçe daha kötü oluyor.
Eczaneden pastil almaya çıkıyorum hocam umarım işe yarar. Söylediğiniz gibi ilk başlarda korona oldum diye kendimi yiyordum Allah korudu gene