Geçmiş olsun.

Bu arada ben aksine su soğuk olacak oda sıcaklığında bekleyen suyu içemiyorum nedendir bilmiyorum. Kışın soğukta bile soğuk içerim kendimi bildim bileli. Dondurma yiyorum arkasından buz gibi su, boğazlarım aşırı rahatlıyor çok ilginç. Boğazlar da işmiyor, öksürmüyorum da. Para verseler normal ısıdaki suyu içemem, çok tuhaf. Makarna salatası çok severim, dolapta beklemiş olunca hele aşırı seviyorum. Korkmaya başlayacam kendimden