Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
19
●
429
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
1
2
3
08-05-2020, 02:37:06
#19
abelmega
ne gacılar tavlanırdı
netlog gibi bir site çıkmadı çıkmazda
08-05-2020, 02:45:30
#20
metinblog
İlk bilgisayarım celeron 600
Çevirmeli Bağlantı sesi
https://www.youtube.com/watch?v=qkBXnXmceKI
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler