Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
19
●
429
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
1
2
3
07-05-2020, 13:45:35
#1
ChefMedya
Üyeliği durduruldu
facebook yok instagram yok emocular var
ne güzel günlerdi hatırlayan varmıdır?
07-05-2020, 13:46:00
#2
UmitSari
Oooyyy ooyyyy
07-05-2020, 13:46:26
#3
Backlinkim
Google 1. Sayfa Garantili
Vay be ne günlerdi
07-05-2020, 13:47:05
#4
Ragnarok
Bir an lojistik şirketi Netlog'dan bahsediyorsunuz sandım
(uzak durun )
07-05-2020, 13:47:07
#5
ChefMedya
Üyeliği durduruldu
UmitSari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oooyyy ooyyyy
neyse ben o günleri yad etmek için arabesk rap dinlemeye gidiyorum
07-05-2020, 13:47:34
#6
onuraysu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Oooo fosilleşmişiz haberimiz yok hi5 i de unutmayın
07-05-2020, 13:48:28
#7
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hatırlamaz mıyız
biz mirc çocuklarıyız.
bir sürü kısa kod örenmeye çalışıyorduk.
u
g
b
gibi
07-05-2020, 13:49:12
#8
Ensalgl
07-05-2020, 13:49:47
#9
ChefMedya
Üyeliği durduruldu
onuraysu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oooo fosilleşmişiz haberimiz yok hi5 i de unutmayın
onu hiç hatırlatmayacaktın işte
my space ile arttırıyorum konuyu
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler