Konu
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
08-05-2020, 02:45:30
#20
metinblog
İlk bilgisayarım celeron 600
Çevirmeli Bağlantı sesi
https://www.youtube.com/watch?v=qkBXnXmceKI