OziyWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zamanında başvuru yapanlardan esnaf kaydı olmayanları ayırdılar, sonra esnaf kaydı zorunluluğu kalkınca tekrar onları da devreye soktular vs. derken gecikti.
Şubede 2 kişi işlem yapıyor ve her yarım saate 2 kişiye randevu veriyorlar. O yüzden normal geç olması.
ama halkbank kobi internet şubesinde kart gözüküyor şube adrese gönderilecek dedi bakalım daha ne kadar beklenecek.