Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 Nisan sanırım, normal hocam çok geriden geliyorlar.

Zamanında başvuru yapanlardan esnaf kaydı olmayanları ayırdılar, sonra esnaf kaydı zorunluluğu kalkınca tekrar onları da devreye soktular vs. derken gecikti.

Şubede 2 kişi işlem yapıyor ve her yarım saate 2 kişiye randevu veriyorlar. O yüzden normal geç olması.
Aynenn 14 Nisan başvurduk bekliyoruz kaydı vardı babamın esnaf odasından direk başvurduk