14 Nisan sanırım, normal hocam çok geriden geliyorlar.
Zamanında başvuru yapanlardan esnaf kaydı olmayanları ayırdılar, sonra esnaf kaydı zorunluluğu kalkınca tekrar onları da devreye soktular vs. derken gecikti.
Şubede 2 kişi işlem yapıyor ve her yarım saate 2 kişiye randevu veriyorlar. O yüzden normal geç olması.
Aynenn 14 Nisan başvurduk bekliyoruz kaydı vardı babamın esnaf odasından direk başvurduk