OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 Mayıs'ta başvurdum daha dönüş olmadı
14 Nisan sanırım, normal hocam çok geriden geliyorlar.

Zamanında başvuru yapanlardan esnaf kaydı olmayanları ayırdılar, sonra esnaf kaydı zorunluluğu kalkınca tekrar onları da devreye soktular vs. derken gecikti.

Şubede 2 kişi işlem yapıyor ve her yarım saate 2 kişiye randevu veriyorlar. O yüzden normal geç olması.