• 30-04-2020, 20:51:19
    #1
    Herkese İyi akşamlar,

    Normalde dışarda lens kullanirim ama sürekli disarda olmadiğimiz için market ihtiyaci gibi şeyler için kisa süreli evden çikiyoruz boşuna lens takmak istemiyorum gözlük ve maske takıp gidiyorum fakat nefes alıp verdiğimiz için gözlükler buharlaşıyor önümüzü göremiyoruz

    Şimdi anlamadığım bir olay var doktorlar ve bazı insanlar sürekli gözlük kullaniyor,illa aramizdada vardır bu buharlaşma sorununu bi benmi yaşıyorum yoksa bi çaresi taktiği varmı?

    Not : 2 farklı maske denedim durum aynı
  • 30-04-2020, 20:52:16
    #2
    bende buharlaşma sorunu yaşıyorum maskeyi maalesef burnumun altında tutuyorum
  • 30-04-2020, 20:53:33
    #3
    Maskenin altında birazcık açıklık bırakıyorum ben gözlükte buğu oluşmasın diye.
  • 30-04-2020, 20:54:07
    #4
    hocam ben maske takarken gözlüğün camlarını çıkartıyorum. Birde bu şekilde deneyin.


    hocam bizde de aynı sorun var. mümkün olduğunca aşağı doğru nefes vermeye çalışıyoruz.
  • 30-04-2020, 20:54:16
    #5
    Şu kardeşimizin bu videosunu izleyebilirsin pek cevaplamaz ama birkaç bilgi edinebilirsiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=pVoDsuv_dQg
  • 30-04-2020, 20:54:49
    #6
    Kurumsal PLUS
    babamın kulakları kepçeleşti maske takmaktan dava açmayı planlıyoruz
  • 30-04-2020, 20:54:59
    #7
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende buharlaşma sorunu yaşıyorum maskeyi maalesef burnumun altında tutuyorum
    Aynen hocam hele kapalı alana girince daha beter oluyor gözlüksüz gidincede herşey bulanık 360p

    Tek çare lens gibi ama bakalim belki maske modeli vardır veya başka yol vardir biz bilmiyoruzdur
  • 30-04-2020, 20:55:07
    #8
    Taktik maktik yok hocam. Maskelerle maalesef camlar bugulaniyor. Kışın otobüse bindigimde de aynısı oluyor. Kullanışlı şık olan gözlük silecekleri olsa da kurtulsak. Varsa da haberim yok 🤕
  • 30-04-2020, 20:57:03
    #9
    Off çok sinir bozucu ya. Araba kullanırken ya maskeyi ya da gözlüğü çıkarıyorum da markette çok problem oluyor. Markette gözlüğü çıkar/tak yapmak da istemiyorum, oraya buraya dokunuyoruz sonuçta.

    Geçenlerde markete gözlüksüz gireyim dedim yanlış ürün almışım.