Taktik maktik yok hocam. Maskelerle maalesef camlar bugulaniyor. Kışın otobüse bindigimde de aynısı oluyor. Kullanışlı şık olan gözlük silecekleri olsa da kurtulsak. Varsa da haberim yok 🤕