Off çok sinir bozucu ya. Araba kullanırken ya maskeyi ya da gözlüğü çıkarıyorum da markette çok problem oluyor. Markette gözlüğü çıkar/tak yapmak da istemiyorum, oraya buraya dokunuyoruz sonuçta.

Geçenlerde markete gözlüksüz gireyim dedim yanlış ürün almışım.