Yani kopya çekmeyen insan için bu yapılanlar normal mi? Aklım almıyor cidden İsterse yatak odamı falan da göstereyim, evin içinde bir tur atsın. Hatta yetmez, belki bacağıma falan kopya yazmışımdır, soyunup öyle geçsin öğrenciler kamera karşısına
Yani kopya çekmeyen insan için bu yapılanlar normal mi? Aklım almıyor cidden İsterse yatak odamı falan da göstereyim, evin içinde bir tur atsın. Hatta yetmez, belki bacağıma falan kopya yazmışımdır, soyunup öyle geçsin öğrenciler kamera karşısına
Sınava salonda girersen yatak odanı göstermen gerekmez. Bence olayı abartıyor ve çarpıtıyorsunuz. Adamlar SINAV ORTAMINI görmek istiyorlar doğal olarak. Siz kopya çekmiyorsunuz diye ekran arkasına yerleştirdiği iPad'den kopya çekecek adamı neden kayırsın? Burada korunmak istenen çalışan insanın emeği.
Sınava salonda girersen yatak odanı göstermen gerekmez. Bence olayı abartıyor ve çarpıtıyorsunuz. Adamlar SINAV ORTAMINI görmek istiyorlar doğal olarak. Siz kopya çekmiyorsunuz diye ekran arkasına yerleştirdiği iPad'den kopya çekecek adamı neden kayırsın? Burada korunmak istenen çalışan insanın emeği.
Salonumda masa yok. Mesela en basitinden aklıma gelen bahane bu, başka nedenlerle de salonu kullanamıyor olabilirim. Empati kurmak bu kadar zor olmamalı. İnsanların emeğini korumak güzel bir amaç ama güzel amaca ulaşmak için yapılabileceklerin de bir sınırı olmalı. Özel hayat kişinin kendisine aittir, üniversite buna karışamaz.
Sınava salonda girersen yatak odanı göstermen gerekmez. Bence olayı abartıyor ve çarpıtıyorsunuz. Adamlar SINAV ORTAMINI görmek istiyorlar doğal olarak. Siz kopya çekmiyorsunuz diye ekran arkasına yerleştirdiği iPad'den kopya çekecek adamı neden kayırsın? Burada korunmak istenen çalışan insanın emeği.
Universite yıllarımda akıllı saatler yeni cıkmaya başlamıştı kucuk ekranlar bile bir sürü insanı sınavlardan geçirmişti. Ben yapmadım tabi arkadaşlarım kullandı
Anadolu üniversitesi de online yapıyor ve tedbir yok. orada da biz enayimiyiz, neden bu şekilde tedbirsiz yapılıyor diye ağlayan çok...
İnsanoğlunu memnun etmek mümkün değil...Yapılanlar biraz sert gibi duruyor ama özel bir üniversitenin bunu yapması açıkçası beni mutlu etti. demek ki paramı alırım öğrenci de ne hali varsa görsün denmemiş..
Unutmayın ki bazen başkalarının(çalışanların) hakkını savunmak için olağanüstü şeyler yapmanız gerekebilir.
Keşke hepimiz dürüst olsak, bu tür tedbirlere gerek duymadan sınav yapsak...
Paramı alırım ne yaparsa yapsın değil hocam bu, kalsın dersten seneyede tokatlayım kafası.