• 30-04-2020, 07:48:59
    #1
    Atılım üniversitesi'i, corona nedeniyle sınavları kamera karşısında yapmaya karar vermiş. Hatta 1 kamera yetmemiş, cep telefonu kamerasını da işin içine sokmuş. Acaba hangi hakla öğrencileri 3. parti bir uygulama kullanmaya, kamera karşısına geçmeye, evindeki eşyaların yerini değiştirmeye vd. zorluyor bu adamlar? Bu üniversitede öğrenci olan biri varsa aramızda, konuya yorumlarını bekliyorum.

  • 30-04-2020, 07:52:28
    #2
    Bunlar kafayı sıyırmış
    Ben İstanbul Aydın Üniversitesi'nde okuyorum. Sınavlar online olarak yapılıyor bir kontrol mekanizması yok.
  • 30-04-2020, 07:57:43
    #3
    Eve SWAT ekibiyle birlikte keskin nişancı göndersinler. Kopya çekersen headshot.
  • 30-04-2020, 07:58:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kesin kararı veren kurulda kopya manyağı hocalar vardır.
    Sınavda kopya önüne geçilmeyecek bir olgudur. İstenildiği kadar önlem alınsın yine bir açık bulunur o kopya çekilir.
  • 30-04-2020, 08:01:12
    #5
    Kurulun başındaki hocanın kim olduğunu öğrendim. Başka kim olabilirdi ki?


  • 30-04-2020, 08:10:14
    #6
    Milleti parasıyla rezil ediyorlar

    bir dünya para alıyorlar

    şu ülkede hastaları ve öğrencileri resmen müşteri olarak görülüyorlar

    sonrada rezil ediyorlar
  • 30-04-2020, 08:35:27
    #7
    Cam var mı cam ?
  • 30-04-2020, 08:59:30
    #8
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar kafayı sıyırmış
    Ben İstanbul Aydın Üniversitesi'nde okuyorum. Sınavlar online olarak yapılıyor bir kontrol mekanizması yok.
    Reis bölüm ne bende iaüdeyim
  • 30-04-2020, 09:14:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunu Ankara'daki özellerin çoğu yapıyor galiba