• 01-05-2020, 07:30:56
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılım üniversitesi'i, corona nedeniyle sınavları kamera karşısında yapmaya karar vermiş. Hatta 1 kamera yetmemiş, cep telefonu kamerasını da işin içine sokmuş. Acaba hangi hakla öğrencileri 3. parti bir uygulama kullanmaya, kamera karşısına geçmeye, evindeki eşyaların yerini değiştirmeye vd. zorluyor bu adamlar? Bu üniversitede öğrenci olan biri varsa aramızda, konuya yorumlarını bekliyorum.

    Online FBİ open the door
  • 01-05-2020, 07:55:17
    #38
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapsınlar şimdi? Niteliksiz, internetten kopya çekerek dersleri geçen mezun mu yetiştirsinler? Sonra "üniversite mezunuyum, işsizim..." , "işsizliğe isyan edip diplomasını yaktı.." haberlerini görelim.

    Hakeden kazansın, çok çalışan iş bulsun. 2 kitap okumaya üşenenler değil.
    Kopya çekmeyen ve hak edenin mezun olabilmesi gerektiği konusunda aynı fikirdeyiz fakat üniversite mezunu işsizim haberlerinin temel sebebi bu değil işverenin ucuz işçi istemesi yüzünden vasıfsız işçi tercih etmesi. Sadece büyük ve kaliteli şirketlerde tam tersi oluyor, onun da kapasitesi belirli.