Ne yapsınlar şimdi? Niteliksiz, internetten kopya çekerek dersleri geçen mezun mu yetiştirsinler? Sonra "üniversite mezunuyum, işsizim..." , "işsizliğe isyan edip diplomasını yaktı.." haberlerini görelim.
Hakeden kazansın, çok çalışan iş bulsun. 2 kitap okumaya üşenenler değil.
Kopya çekmeyen ve hak edenin mezun olabilmesi gerektiği konusunda aynı fikirdeyiz fakat üniversite mezunu işsizim haberlerinin temel sebebi bu değil işverenin ucuz işçi istemesi yüzünden vasıfsız işçi tercih etmesi. Sadece büyük ve kaliteli şirketlerde tam tersi oluyor, onun da kapasitesi belirli.