Atılım üniversitesi'i, corona nedeniyle sınavları kamera karşısında yapmaya karar vermiş. Hatta 1 kamera yetmemiş, cep telefonu kamerasını da işin içine sokmuş. Acaba hangi hakla öğrencileri 3. parti bir uygulama kullanmaya, kamera karşısına geçmeye, evindeki eşyaların yerini değiştirmeye vd. zorluyor bu adamlar? Bu üniversitede öğrenci olan biri varsa aramızda, konuya yorumlarını bekliyorum.