eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınava salonda girersen yatak odanı göstermen gerekmez. Bence olayı abartıyor ve çarpıtıyorsunuz. Adamlar SINAV ORTAMINI görmek istiyorlar doğal olarak. Siz kopya çekmiyorsunuz diye ekran arkasına yerleştirdiği iPad'den kopya çekecek adamı neden kayırsın? Burada korunmak istenen çalışan insanın emeği.
Salonumda masa yok. Mesela en basitinden aklıma gelen bahane bu, başka nedenlerle de salonu kullanamıyor olabilirim. Empati kurmak bu kadar zor olmamalı. İnsanların emeğini korumak güzel bir amaç ama güzel amaca ulaşmak için yapılabileceklerin de bir sınırı olmalı. Özel hayat kişinin kendisine aittir, üniversite buna karışamaz.