• 15-09-2008, 21:29:54
    #1
    Arada bir Winamp Shoutcast'a bağlanır ve zevkime göre radyo seçer zevle dinlerdim. Telekom bu zevkinde içine limon sıktı.. Çıldırmam an meselesi. Off offf!!! Anlamadığım radyoları neden engelliyor bilmiyorum ki
  • 15-09-2008, 22:47:27
    #2
    radyo belki izinsiz telif haklı içerik dinletmiştir :S
    adamlar bi iş yapıyor bilmece gibi çözmeye çalışıyoz
    madem yasakladın altına nedenini de yazsalar ya
  • 15-09-2008, 22:49:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Girecek Site Kalmadı.
  • 15-09-2008, 23:02:48
    #4
    Sizce neden olabilir?

    Shoutcast TV lerdeki telifsiz filmler ve cinsellik içeren tvler mi ola ki?

    Pff...
  • 15-09-2008, 23:06:27
    #5
    valla bilmem ben hiç girmedim girmesinide bilmiorum açıkçası..
    ama radyo yasaklanmışsa dediğim olabilir..
  • 15-09-2008, 23:07:55
    #6
    iyice saçmaladı ya
  • 15-09-2008, 23:33:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice saçmaladı ya
    Aynen Bir Google Kaldı Onuda Kapatırlar 2 Aya Kalmaz
  • 16-09-2008, 00:59:14
    #8
    Telekom degilde muyap kapatıyor