Arada bir Winamp Shoutcast'a bağlanır ve zevkime göre radyo seçer zevle dinlerdim. Telekom bu zevkinde içine limon sıktı.. Çıldırmam an meselesi. Off offf!!! Anlamadığım radyoları neden engelliyor bilmiyorum ki
radyo belki izinsiz telif haklı içerik dinletmiştir :S
adamlar bi iş yapıyor bilmece gibi çözmeye çalışıyoz
madem yasakladın altına nedenini de yazsalar ya