Konu
Eh be Telekom. Bu sitenin suçu neydi?
15-09-2008, 21:29:54
#1
HKNOCN
Arada bir Winamp Shoutcast'a bağlanır ve zevkime göre radyo seçer zevle dinlerdim. Telekom bu zevkinde içine limon sıktı.. Çıldırmam an meselesi. Off offf!!! Anlamadığım radyoları neden engelliyor bilmiyorum ki