Arada bir Winamp Shoutcast'a bağlanır ve zevkime göre radyo seçer zevle dinlerdim. Telekom bu zevkinde içine limon sıktı.. Çıldırmam an meselesi. Off offf!!! Anlamadığım radyoları neden engelliyor bilmiyorum ki