Konu
Eh be Telekom. Bu sitenin suçu neydi?
15-09-2008, 23:06:27
#5
deChiffre
valla bilmem ben hiç girmedim girmesinide bilmiorum açıkçası..
ama radyo yasaklanmışsa dediğim olabilir..