• 28-04-2020, 21:27:23
    #1
    Arkadaşlar ilk başvuranlardan olmama karşın daha bugün gittim imzaya. Bekleyenlere de bilgi vereyim dedim.

    Iki kişi var şubede bununla ilgilenen, her yarim saate 2 müşteriye randevu verdikleri için bu kadar bekliyoruz. Evet ilk başvuranlardan biriyim ama daha yeni sıra geldi. Tabi kimseyi suçlamıyorum, çalısanların sağlığı da önemli ve hakikaten yoğunlar. Bankaya girerken ateş ölçülüyor, dezenfektan falan derken önemler güzel.

    25k nakit için 28.200 TL geri ödeme yapacağım. 25k da kredi kartı. Hesap akşam açılacak ve para yatacak ama yarın gelip ödeme tablosuna da son bir imza atmaniz lazım, sonra para sizindir dediler.

    Bu arada bankaya borcu olan hatta bankada dosyası olan arkadaşımın da kredisi onaylandı. O da imzayı attı bugün. Kredi puanı yerlerde, kefil falan da istemediler.

    Benim esnaf odası kaydım var ama olmasa da veriyorlar fakat 3 ay içinde oda kaydı yap diyorlar. Yoksa destek iptal olup yüksek faizlerden tekrar yapılandırılıyormuş krediler.

    Gelelim 6 ay ödemesiz olayına. Size üç seçenek sunuluyor. Aylık, 3 aylık ve 6 aylık periyotlarda ödeme yapabilirsiniz deniyor. Aylık derseniz önümüzdeki ay, 3 aylık derseniz temmuzda, 6 aylık derseniz de 6 ay sonra ödeme yapıyorsunuz. 6 ayın sonunda 5 bin gibi bir taksit bekliyor sizi.

    Ben 6 ay ödeme olmayacak, 6 aydan sonra taksitlere başlayacağım diye düşünüyordum. Evet 6 ay ödeme olmayacak ama 6 ayin sonunda toplu ödenecek 😂

    Faizinin düşük olması sebebi ile yine de kullanılabilir. Sorularınız olursa destek olurum.
  • 28-04-2020, 21:30:21
    #2
    Hangi bankadan çektiniz? Kredi kartı ne kadar sürede geliyormuş hocam? Bizde bekliyoruz bakalım aynı şekilde dönüş olsun diye
  • 28-04-2020, 21:33:04
    #3
    excreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi bankadan çektiniz? Kredi kartı ne kadar sürede geliyormuş hocam? Bizde bekliyoruz bakalım aynı şekilde dönüş olsun diye
    Hocam sadece halkbank veriyor diye biliyorum. Halkbanktan işlem yaptım. Kart için konuşmadık ama bir hafta on güne gelir diye düşünüyorum. Yarın sorarım onu da. Dönüşler çok geç oluyor ama oluyor mutlaka.

    Giderken vergi levhası ve kimlik fotokopisi ile kaşe isteniyor; bilginiz olsun
  • 28-04-2020, 21:33:44
    #4
    Bende gittim bugün,bana haftaya Salı alacaksınız parayı şubeye gelip dediler.
    Sizin ki iyiymiş.
    Kartlar 25 günü bulurmuş bu arada



    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece halkbank veriyor diye biliyorum. Halkbanktan işlem yaptım. Kart için konuşmadık ama bir hafta on güne gelir diye düşünüyorum. Yarın sorarım onu da. Dönüşler çok geç oluyor ama oluyor mutlaka.

    Giderken vergi levhası ve kimlik fotokopisi ile kaşe isteniyor; bilginiz olsun
    Acaba şubeden şubeye farkediyorum ki,bizden sadece kimlik istediler imzaya giderken
  • 28-04-2020, 21:35:18
    #5
    Nsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gittim bugün,bana haftaya Salı alacaksınız parayı şubeye gelip dediler.
    Sizin ki iyiymiş.
    Kartlar 25 günü bulurmuş bu arada
    Bugün sabah işlem yaptık, akşam 6 gibi hesap açılıp para yatırılacak dediler. Yarın da son imzayı ayıp mobil şube aktivasyonu yapacaklar. Elden alma çok saçma geldi bana, şubeden şubeye değişiklik olabilir.
  • 28-04-2020, 22:13:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk başvuranlardan olmama karşın daha bugün gittim imzaya. Bekleyenlere de bilgi vereyim dedim.

    Iki kişi var şubede bununla ilgilenen, her yarim saate 2 müşteriye randevu verdikleri için bu kadar bekliyoruz. Evet ilk başvuranlardan biriyim ama daha yeni sıra geldi. Tabi kimseyi suçlamıyorum, çalısanların sağlığı da önemli ve hakikaten yoğunlar. Bankaya girerken ateş ölçülüyor, dezenfektan falan derken önemler güzel.

    25k nakit için 28.200 TL geri ödeme yapacağım. 25k da kredi kartı. Hesap akşam açılacak ve para yatacak ama yarın gelip ödeme tablosuna da son bir imza atmaniz lazım, sonra para sizindir dediler.

    Bu arada bankaya borcu olan hatta bankada dosyası olan arkadaşımın da kredisi onaylandı. O da imzayı attı bugün. Kredi puanı yerlerde, kefil falan da istemediler.

    Benim esnaf odası kaydım var ama olmasa da veriyorlar fakat 3 ay içinde oda kaydı yap diyorlar. Yoksa destek iptal olup yüksek faizlerden tekrar yapılandırılıyormuş krediler.

    Gelelim 6 ay ödemesiz olayına. Size üç seçenek sunuluyor. Aylık, 3 aylık ve 6 aylık periyotlarda ödeme yapabilirsiniz deniyor. Aylık derseniz önümüzdeki ay, 3 aylık derseniz temmuzda, 6 aylık derseniz de 6 ay sonra ödeme yapıyorsunuz. 6 ayın sonunda 5 bin gibi bir taksit bekliyor sizi.

    Ben 6 ay ödeme olmayacak, 6 aydan sonra taksitlere başlayacağım diye düşünüyordum. Evet 6 ay ödeme olmayacak ama 6 ayin sonunda toplu ödenecek 😂

    Faizinin düşük olması sebebi ile yine de kullanılabilir. Sorularınız olursa destek olurum.
    Ben 3 ayı seçtim 3 ay ödeme yapmayacağım 3 ay sonra 3 ayda bir ödeme yapacağım dedi bu belirtilen olay yanlışmı. 3 ay sonra hepsinimi ödeyecez bunumu anlıyoruz dediğinizden
  • 28-04-2020, 22:16:03
    #7
    sialhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 ayı seçtim 3 ay ödeme yapmayacağım 3 ay sonra 3 ayda bir ödeme yapacağım dedi bu belirtilen olay yanlışmı. 3 ay sonra hepsinimi ödeyecez bunumu anlıyoruz dediğinizden
    3 ay ödeme yok ama 3. ayin sonunda 2500 kusur bir ödeme yapacaksınız.

    Sizin dediginiz gibi 3 ay sonra 3 ayda bir değil. Direkt temmuzda ilk3 aylık taksidi ödeyeceksiniz.
  • 29-04-2020, 10:54:41
    #8
    Bunda kelime oyunu olsa bile esnaf için büyük bir avantaj, 6 ayda ödemeli kredi müthiş bir şey. 10. ayda 5 bin tl gibi bir taksit ödedikten sonra ki taksitiniz 6 ay sonra olacak çünkü. Mevcut düzende 0,45 gibi bir oranda kredi bulmak mümkün değil.
  • 29-04-2020, 11:12:10
    #9
    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunda kelime oyunu olsa bile esnaf için büyük bir avantaj, 6 ayda ödemeli kredi müthiş bir şey. 10. ayda 5 bin tl gibi bir taksit ödedikten sonra ki taksitiniz 6 ay sonra olacak çünkü. Mevcut düzende 0,45 gibi bir oranda kredi bulmak mümkün değil.
    Tabi ki öyle, faiz oranı diğer kredilerle kıyaslanamayacak kadar iyi.