Arkadaşlar ilk başvuranlardan olmama karşın daha bugün gittim imzaya. Bekleyenlere de bilgi vereyim dedim.
Iki kişi var şubede bununla ilgilenen, her yarim saate 2 müşteriye randevu verdikleri için bu kadar bekliyoruz. Evet ilk başvuranlardan biriyim ama daha yeni sıra geldi. Tabi kimseyi suçlamıyorum, çalısanların sağlığı da önemli ve hakikaten yoğunlar. Bankaya girerken ateş ölçülüyor, dezenfektan falan derken önemler güzel.
25k nakit için 28.200 TL geri ödeme yapacağım. 25k da kredi kartı. Hesap akşam açılacak ve para yatacak ama yarın gelip ödeme tablosuna da son bir imza atmaniz lazım, sonra para sizindir dediler.
Bu arada bankaya borcu olan hatta bankada dosyası olan arkadaşımın da kredisi onaylandı. O da imzayı attı bugün. Kredi puanı yerlerde, kefil falan da istemediler.
Benim esnaf odası kaydım var ama olmasa da veriyorlar fakat 3 ay içinde oda kaydı yap diyorlar. Yoksa destek iptal olup yüksek faizlerden tekrar yapılandırılıyormuş krediler.
Gelelim 6 ay ödemesiz olayına. Size üç seçenek sunuluyor. Aylık, 3 aylık ve 6 aylık periyotlarda ödeme yapabilirsiniz deniyor. Aylık derseniz önümüzdeki ay, 3 aylık derseniz temmuzda, 6 aylık derseniz de 6 ay sonra ödeme yapıyorsunuz. 6 ayın sonunda 5 bin gibi bir taksit bekliyor sizi.
Ben 6 ay ödeme olmayacak, 6 aydan sonra taksitlere başlayacağım diye düşünüyordum. Evet 6 ay ödeme olmayacak ama 6 ayin sonunda toplu ödenecek 😂
Faizinin düşük olması sebebi ile yine de kullanılabilir. Sorularınız olursa destek olurum.
Esnaf Destek Kredisi - Kelime Oyunu
10
●488
- 28-04-2020, 21:30:21Hangi bankadan çektiniz? Kredi kartı ne kadar sürede geliyormuş hocam? Bizde bekliyoruz bakalım aynı şekilde dönüş olsun diye
- 28-04-2020, 21:33:04Hocam sadece halkbank veriyor diye biliyorum. Halkbanktan işlem yaptım. Kart için konuşmadık ama bir hafta on güne gelir diye düşünüyorum. Yarın sorarım onu da. Dönüşler çok geç oluyor ama oluyor mutlaka.excreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giderken vergi levhası ve kimlik fotokopisi ile kaşe isteniyor; bilginiz olsun - 28-04-2020, 21:33:44Bende gittim bugün,bana haftaya Salı alacaksınız parayı şubeye gelip dediler.
Sizin ki iyiymiş.
Kartlar 25 günü bulurmuş bu arada
Acaba şubeden şubeye farkediyorum ki,bizden sadece kimlik istediler imzaya giderkenWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-04-2020, 21:35:18Bugün sabah işlem yaptık, akşam 6 gibi hesap açılıp para yatırılacak dediler. Yarın da son imzayı ayıp mobil şube aktivasyonu yapacaklar. Elden alma çok saçma geldi bana, şubeden şubeye değişiklik olabilir.Nsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2020, 22:13:18Üyeliği durdurulduBen 3 ayı seçtim 3 ay ödeme yapmayacağım 3 ay sonra 3 ayda bir ödeme yapacağım dedi bu belirtilen olay yanlışmı. 3 ay sonra hepsinimi ödeyecez bunumu anlıyoruz dediğinizdenWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2020, 22:16:033 ay ödeme yok ama 3. ayin sonunda 2500 kusur bir ödeme yapacaksınız.sialhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin dediginiz gibi 3 ay sonra 3 ayda bir değil. Direkt temmuzda ilk3 aylık taksidi ödeyeceksiniz. - 29-04-2020, 11:12:10Tabi ki öyle, faiz oranı diğer kredilerle kıyaslanamayacak kadar iyi.rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle