Nsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende gittim bugün,bana haftaya Salı alacaksınız parayı şubeye gelip dediler.
Sizin ki iyiymiş.
Kartlar 25 günü bulurmuş bu arada
Bugün sabah işlem yaptık, akşam 6 gibi hesap açılıp para yatırılacak dediler. Yarın da son imzayı ayıp mobil şube aktivasyonu yapacaklar. Elden alma çok saçma geldi bana, şubeden şubeye değişiklik olabilir.