Bende gittim bugün,bana haftaya Salı alacaksınız parayı şubeye gelip dediler.
Sizin ki iyiymiş.
Kartlar 25 günü bulurmuş bu arada
Hocam sadece halkbank veriyor diye biliyorum. Halkbanktan işlem yaptım. Kart için konuşmadık ama bir hafta on güne gelir diye düşünüyorum. Yarın sorarım onu da. Dönüşler çok geç oluyor ama oluyor mutlaka.
Giderken vergi levhası ve kimlik fotokopisi ile kaşe isteniyor; bilginiz olsun
Acaba şubeden şubeye farkediyorum ki,bizden sadece kimlik istediler imzaya giderken