• 28-04-2020, 15:41:40
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Şuana kadar hiç kimse ile mahkemelik bir durumum olmadı. O yüzden süreç ile ilgili hiç bilgim yok. Fakat ilk defa olacak sanırım. Forumdan birine 400 TL ödeme yaptım adsense onayı için. Onay da yok 23 gündür haber de alamıyorum. Bunu nasıl adli sürece taşıyabilirim. Masrafı olur mu , ne yapmam gerekiyor süreç hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem.
    Ayrıca henüz 20 olmadım birkaç ay sonra olacağım. Nasıl bir makama gidipte şikayetçi olacağım. Dışarı çıkmak yerine online olarak yapabilir miyim bu suç duyurusunu ?
  • 28-04-2020, 15:42:50
    #2
    suç duyurusu için en yakın Cumhuriyet başsavcılığına veya emniyet kolluk birimlerine gidebilirsiniz burada şikayetimizi dile getirin eğer gerek görülürse sizden sözlü olarak şikayetiniz alınacaktır zabıta açılarak veya dilekçe yazmanızı söyleyecektir ler dilekçelerde hangi Cumhuriyet başsavcılığı İsa oranın ismini yazarak altta durumu izah edip imzalayabilir siniz
  • 28-04-2020, 15:42:50
    #3
    Savcılığa kanıtlarınla gidip suç duyurusunda bulunman gerek polise vs gidersin biraz boşa olur.Geçmiş olsun.
  • 28-04-2020, 15:44:47
    #4
    Haklıysanız. Elinizde konuşma kayıtlar ve deliller varsa. Bu suç duyurusunu savcılıktan yapıyorsunuz. Kaybınız ilk zamanlar dava masrafları avukat masrafları olur. Haklı olduğunuz için misliyle suçludan alınır bütün ücret. Kaybınız olmaz haklıysanız.
  • 28-04-2020, 15:45:19
    #5
    Takipsizlik çıkar. Basit alacak verecek davası olduğu için. Belgeniz olsaydı icra takibi yapardınız.
  • 28-04-2020, 15:48:26
    #6
    arkadaşlar suç duyurusunda bulunacak arkadaşı yanlış yönlendirme yapmayınız şöyle bir durum var Ceza davalarında herhangi bir yargılama gideri mağdur tarafa yüklenmektedir sadece ceza alması durumunda sanayi iletilmektedir ceza almaması durumunda ise kamu üzerinde bırakılmaktadır ayrıca emniyete veya kolluk herhangi bir birimi yapacağınız şikayette bu Cumhuriyet başsavcılığı'na gönderilecektir bu hususta da eğer emniyete şikayet yapmazsanız kayda geçmez gibi bir düşünce oluşması mümkün değildir
  • 28-04-2020, 15:49:44
    #7
    bikerboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar suç duyurusunda bulunacak arkadaşı yanlış yönlendirme yapmayınız şöyle bir durum var Ceza davalarında herhangi bir yargılama gideri mağdur tarafa yüklenmektedir sadece ceza alması durumunda sanayi iletilmektedir ceza almaması durumunda ise kamu üzerinde bırakılmaktadır ayrıca emniyete veya kolluk herhangi bir birimi yapacağınız şikayette bu Cumhuriyet başsavcılığı'na gönderilecektir bu hususta da eğer emniyete şikayet yapmazsanız kayda geçmez gibi bir düşünce oluşması mümkün değildir
    ben yazacaktım sen yazdın eline sağlık
  • 28-04-2020, 15:51:30
    #8
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    bikerboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suç duyurusu için en yakın Cumhuriyet başsavcılığına veya emniyet kolluk birimlerine gidebilirsiniz burada şikayetimizi dile getirin eğer gerek görülürse sizden sözlü olarak şikayetiniz alınacaktır zabıta açılarak veya dilekçe yazmanızı söyleyecektir ler dilekçelerde hangi Cumhuriyet başsavcılığı İsa oranın ismini yazarak altta durumu izah edip imzalayabilir siniz
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa kanıtlarınla gidip suç duyurusunda bulunman gerek polise vs gidersin biraz boşa olur.Geçmiş olsun.
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklıysanız. Elinizde konuşma kayıtlar ve deliller varsa. Bu suç duyurusunu savcılıktan yapıyorsunuz. Kaybınız ilk zamanlar dava masrafları avukat masrafları olur. Haklı olduğunuz için misliyle suçludan alınır bütün ücret. Kaybınız olmaz haklıysanız.
    Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipsizlik çıkar. Basit alacak verecek davası olduğu için. Belgeniz olsaydı icra takibi yapardınız.
    bikerboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar suç duyurusunda bulunacak arkadaşı yanlış yönlendirme yapmayınız şöyle bir durum var Ceza davalarında herhangi bir yargılama gideri mağdur tarafa yüklenmektedir sadece ceza alması durumunda sanayi iletilmektedir ceza almaması durumunda ise kamu üzerinde bırakılmaktadır ayrıca emniyete veya kolluk herhangi bir birimi yapacağınız şikayette bu Cumhuriyet başsavcılığı'na gönderilecektir bu hususta da eğer emniyete şikayet yapmazsanız kayda geçmez gibi bir düşünce oluşması mümkün değildir
    Ayrıca henüz 20 olmadım birkaç ay sonra olacağım. Nasıl bir makama gidipte şikayetçi olacağım. Dışarı çıkmak yerine online olarak yapabilir miyim bu suç duyurusunu ?
  • 28-04-2020, 15:52:29
    #9
    Merhaba geçmiş olsun, ilgili kişi hakkında forumda şikayet oluşturdunuz mu?