Şuana kadar hiç kimse ile mahkemelik bir durumum olmadı. O yüzden süreç ile ilgili hiç bilgim yok. Fakat ilk defa olacak sanırım. Forumdan birine 400 TL ödeme yaptım adsense onayı için. Onay da yok 23 gündür haber de alamıyorum. Bunu nasıl adli sürece taşıyabilirim. Masrafı olur mu , ne yapmam gerekiyor süreç hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem.
Ayrıca henüz 20 olmadım birkaç ay sonra olacağım. Nasıl bir makama gidipte şikayetçi olacağım. Dışarı çıkmak yerine online olarak yapabilir miyim bu suç duyurusunu ?