arkadaşlar suç duyurusunda bulunacak arkadaşı yanlış yönlendirme yapmayınız şöyle bir durum var Ceza davalarında herhangi bir yargılama gideri mağdur tarafa yüklenmektedir sadece ceza alması durumunda sanayi iletilmektedir ceza almaması durumunda ise kamu üzerinde bırakılmaktadır ayrıca emniyete veya kolluk herhangi bir birimi yapacağınız şikayette bu Cumhuriyet başsavcılığı'na gönderilecektir bu hususta da eğer emniyete şikayet yapmazsanız kayda geçmez gibi bir düşünce oluşması mümkün değildir