• 14-09-2008, 12:18:22
    #1
    selam arkadaslar inanin canim cok yaniyor suan kendimi oldurmek yasamak arasinda gidip geliyorum sorun su arkadaslar

    benim americada bir sevdigim var bende hollandadayim evlencekdik

    ama 3 gun once bilet elip gelcem diye gitti 1 bucuk senedir iliskimiz vardi ama gitti o gidis haber alamiyorum teli caliyor almiyor mesaj cekicem cekemiyorum nedeni su

    telle aciyorum konusuyorduk ama mesaj gonderiyorum gitmedi diyor
    baska turlu gondermem lazimmis galiba ne olur yardim bilen varsa yardim etsin aradigim nr bu normalde 0016319012***

    sizden baska kimsem yok gurbetteyim ne olur kardeslerim yardim aranizda abd ile mesajlasan varsa biliyosaa nedenini yardim etsin ne olur olucem yoksa
  • 14-09-2008, 12:34:33
    #2
    kullandığın hattın müşteri hizmetlerine ulaşmayı denesene sorunun en ii çözümünü onlar bilir
  • 14-09-2008, 12:41:50
    #3
    hollandadayim ve dilim iyi degil oranje diye bir kart kullaniyom of of kimse yokmu benim icin onu arayabilcek bir kisi yada bilen kisi
  • 14-09-2008, 12:54:53
    #4
    r10 da mutlaka yardımcı olacak kişiler çıkar daha yeni açmışsın konuyu biraz beklersen ..
  • 14-09-2008, 18:18:02
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kardeşim FREE SMS (Short Messages). SMS Gratis by WorldXS.net Telecommunications. bu adrese bir bak istersen veyahut!

    SMScity - Free daily texting, international texting, prepaid top up Türkçe ! dünyanın heryerine msj atabiliyor Hemde Kendi numarandan !!