Konu
abd ye sms gonderen varmi yardim neolur:(
14-09-2008, 12:41:50
#3
djgekkie
hollandadayim ve dilim iyi degil oranje diye bir kart kullaniyom of of kimse yokmu benim icin onu arayabilcek bir kisi yada bilen kisi