selam arkadaslar inanin canim cok yaniyor suan kendimi oldurmek yasamak arasinda gidip geliyorum sorun su arkadaslar
benim americada bir sevdigim var bende hollandadayim evlencekdik
ama 3 gun once bilet elip gelcem diye gitti 1 bucuk senedir iliskimiz vardi ama gitti o gidis haber alamiyorum teli caliyor almiyor mesaj cekicem cekemiyorum nedeni su
telle aciyorum konusuyorduk ama mesaj gonderiyorum gitmedi diyor
baska turlu gondermem lazimmis galiba ne olur yardim bilen varsa yardim etsin aradigim nr bu normalde 0016319012***
sizden baska kimsem yok gurbetteyim ne olur kardeslerim yardim aranizda abd ile mesajlasan varsa biliyosaa nedenini yardim etsin ne olur olucem yoksa