• 23-04-2020, 21:24:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eyüpsultan karadolap mah. ben fişek harici her türlü silah sesi duydum
  • 23-04-2020, 21:24:31
    #11
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada da öyleydi. İmkanları olsa nükleer silah falan kullanacak denyolar
    Ahahaha, vallahi bu yorumunuzu instagramımda paylaştım. @beratonlinex
    karacalimertcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle haklısınız ki maalesef milletimiz ıslık ve silah patlamasını tezahürat sanıyor.
    Maalesef
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havai fişek onlar burada takır takır patladı, uzakta olduğu için silah sesi gibi gelmiştir size.
    16 yaşındayım, havai fişek ile mermi sesini anlayabiliyorum biliyormusunuz ? Umarım bu yorumu dalga geçmek için yazmışsınızdır.
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de yılbaşı gecesi bakın. Sanki çatışma ortasında kalıyoruz. Millet çok saçmalıyor bazen
    Aynen, öyle orasıda ayrı sokağa çıkıp pompalıyla ateş edeni gördüm bu yıl.
    Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havai fişekle silah sesini karıştırıyor olmayasınız.
    16 yaşındayım, havai fişek ile mermi sesini anlayabiliyorum biliyormusunuz ? Umarım bu yorumu dalga geçmek için yazmışsınızdır.
  • 23-04-2020, 21:25:48
    #12
    Burda da silah attılar
  • 23-04-2020, 21:28:24
    #13
    NotebookServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda da silah attılar
    Ne diyelim bunlara ahh ahh.
  • 23-04-2020, 21:29:09
    #14
    Bunlar babadan oğula nesil heralde
  • 23-04-2020, 21:30:12
    #15
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar babadan oğula nesil heralde
    Bu bu ana***
  • 23-04-2020, 21:30:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    10 dakika durdum sonra içeri kaçtım
    10. Kattayim ve havai fişek arasında pompalı ile sıkılıyor karanlikta biri bilerek sıkabilir umarım yarın haberlerde duymayiz kaza kurşunu
  • 23-04-2020, 21:30:45
    #17
    Atılan merminin sonsuza dek yukarı çıktığını düşünen insanların yaptığı saçma eğlence anlayışı diye düşünüyorum ben . Allah korusun yere düştüğü noktada bi insan olsa sıkıntı .
  • 23-04-2020, 21:31:41
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bitek bizim burda yapıldı sanıyodum bireysel silahlanmanın arttığının göstergesidir bu umarım sonumuz Amerika'daki olaylar gibi olmaz.