Burada da öyleydi. İmkanları olsa nükleer silah falan kullanacak denyolar
Ahahaha, vallahi bu yorumunuzu instagramımda paylaştım. @beratonlinex
Öyle haklısınız ki maalesef milletimiz ıslık ve silah patlamasını tezahürat sanıyor.
Maalesef
Havai fişek onlar burada takır takır patladı, uzakta olduğu için silah sesi gibi gelmiştir size.
16 yaşındayım, havai fişek ile mermi sesini anlayabiliyorum biliyormusunuz ? Umarım bu yorumu dalga geçmek için yazmışsınızdır.
Bir de yılbaşı gecesi bakın. Sanki çatışma ortasında kalıyoruz. Millet çok saçmalıyor bazen
Aynen, öyle orasıda ayrı sokağa çıkıp pompalıyla ateş edeni gördüm bu yıl.
Havai fişekle silah sesini karıştırıyor olmayasınız.
16 yaşındayım, havai fişek ile mermi sesini anlayabiliyorum biliyormusunuz ? Umarım bu yorumu dalga geçmek için yazmışsınızdır.