• 23-04-2020, 21:20:20
    #1
    Merhaba, 21:00 kutlamamızda çok silah mermisi sesi duydum. Eminimki çoğu yokluktan o anki heyecan ile normal mermi kullanan çok olmuştur. Kazaya kurşun gitmeyelim lütfen annemiz babamız kendimizi bir övütelim alkışla fenerini yak kapa benim kuzenim maganda kurşununa ölmüş hala yası çekiliyor ya dikkatli olalım.
    Gelen yorumlar arasında en beğendiklerim;
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada da öyleydi. İmkanları olsa nükleer silah falan kullanacak denyolar
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçim gecesi oluyor bir de -_- Ellerinde olsa bazuka kullanacaklar.
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de yılbaşı gecesi bakın. Sanki çatışma ortasında kalıyoruz. Millet çok saçmalıyor bazen
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar babadan oğula nesil heralde
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 dakika durdum sonra içeri kaçtım
    10. Kattayim ve havai fişek arasında pompalı ile sıkılıyor karanlikta biri bilerek sıkabilir umarım yarın haberlerde duymayiz kaza kurşunu
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılan merminin sonsuza dek yukarı çıktığını düşünen insanların yaptığı saçma eğlence anlayışı diye düşünüyorum ben . Allah korusun yere düştüğü noktada bi insan olsa sıkıntı .
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortadoğu esintisi işte yüksek ses çıkartan kendini en çok kutlayan oymuş gibi zannediyor
  • 23-04-2020, 21:21:33
    #2
    Burada da öyleydi. İmkanları olsa nükleer silah falan kullanacak denyolar
  • 23-04-2020, 21:21:38
    #3
    Öyle haklısınız ki maalesef milletimiz ıslık ve silah patlamasını tezahürat sanıyor.
  • 23-04-2020, 21:21:49
    #4
    Havai fişek onlar burada takır takır patladı, uzakta olduğu için silah sesi gibi gelmiştir size.
    • Raymond
    Raymond bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-04-2020, 21:21:55
    #5
    Bir de yılbaşı gecesi bakın. Sanki çatışma ortasında kalıyoruz. Millet çok saçmalıyor bazen
  • 23-04-2020, 21:23:00
    #6
    Havai fişekle silah sesini karıştırıyor olmayasınız.
  • 23-04-2020, 21:23:04
    #7
    Seçim gecesi oluyor bir de -_- Ellerinde olsa bazuka kullanacaklar.
  • 23-04-2020, 21:23:18
    #8
    Bizim burada da silah sesleri geldi
  • 23-04-2020, 21:23:30
    #9
    Zeytinburnunda oturuyorum burdada hep ateş ettiler🙄