Kendini bilmez cahil insan çok maalesef, silah sıkarken çocukların korkusunu düşünemiyorlar ( kuru sıkı için ) o silahtan çıkan merminin kimin hayatını karartacaklarını akıl edemiyorlar ( gerçek silah için )
İnsanda biraz olacak şahsen ben araç kullanırken bebeği kucağında yada bebek arabasında olan bir ailenin yanında asla korna çalmam, gaza basmam beklerim ki onlar çekilsin. Çünkü benim de çocuğum var. Yani demem o ki bir şey yapıyorken en kötü senaryoyu düşünün. Sizin başınıza gelse diye bir empati yapın.