Merhaba, 21:00 kutlamamızda çok silah mermisi sesi duydum. Eminimki çoğu yokluktan o anki heyecan ile normal mermi kullanan çok olmuştur. Kazaya kurşun gitmeyelim lütfen annemiz babamız kendimizi bir övütelim alkışla fenerini yak kapa benim kuzenim maganda kurşununa ölmüş hala yası çekiliyor ya dikkatli olalım.
Gelen yorumlar arasında en beğendiklerim;
Burada da öyleydi. İmkanları olsa nükleer silah falan kullanacak denyolar
Seçim gecesi oluyor bir de -_- Ellerinde olsa bazuka kullanacaklar.
Bir de yılbaşı gecesi bakın. Sanki çatışma ortasında kalıyoruz. Millet çok saçmalıyor bazen
Bunlar babadan oğula nesil heralde
10 dakika durdum sonra içeri kaçtım
10. Kattayim ve havai fişek arasında pompalı ile sıkılıyor karanlikta biri bilerek sıkabilir umarım yarın haberlerde duymayiz kaza kurşunu
Atılan merminin sonsuza dek yukarı çıktığını düşünen insanların yaptığı saçma eğlence anlayışı diye düşünüyorum ben . Allah korusun yere düştüğü noktada bi insan olsa sıkıntı .
Ortadoğu esintisi işte yüksek ses çıkartan kendini en çok kutlayan oymuş gibi zannediyor