F30 dizelini kullandım, insanı çeken bir şey. güzel keyifli bir araba.
ama alıp biner miyim, kapıma koyar mıyım, koymam çünkü bu paralara aldığın bmw'ler her ne kadar iyi de olsa emin ol gençlerin elinden geçtiği için yıpranmış oluyor. bu parayı verince yıpranmış arabaya binmek pek bana uygun gelmiyor.
aşağı yukarı aynı model, daha ucuz c180-200 amg'leri tavsiye ederim. konfor, kibar görünüm, hele hiç sorun çıkarmaması.
Araba konusun da yardıma ihtiyacım var
27
●657
- 22-04-2020, 00:12:49
- 22-04-2020, 00:14:04Mercedes tercih etmememin sebebi performans açısından BMW nin gerçekten altında kalıyor yakınlarımın da Mercedes araçlarını kullandım ama ne bileyim kullanış açısından da tatmin etmiyoricerikrehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2020, 00:14:47Öğrencisin çok güzel, eski konunda işlerin kötü gittiğini bahsetmişsin ondan çok çok öncesinde de tatil için plan yapıyordun. Kardeşim milli piyango çıktı sonrasında borsa ile uğraşıp parayı batırıp yine mi kazandın noldu anlat bize açıkla bunudogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2020, 00:18:23Sorun şu ki benim istediğim araçlarda temizini ve sorunsuzları bu fiyatların gerçekten daha yukarısı kendimi o kadar zora sokmak istemiyorum, bu fiyat aralıkların da bu emsaller de 3.20d arayışındayım aslında en az sorunlu en az problemli kısmından. Araç almaya giderken exper arkadaşımla beraber gitmeyi düşünüyorum zaten kafam epey bir karışıkOzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2020, 00:23:263.16i ve 3.20d ikisine de kullandım ve şu an 3.20d kullanıyorum. Bu iki aracı deneyimledikten sonra 3.20d de sabit kalmama sebep şudur: 3.20d kullandıktan 3.16i tatmin etmiyor

Aynı kasa, iki araç da makyajsız kasa ve 2sinde de m jant var, aynalar aynı, 2sinde de yay var gibi görünüyor. 3.16i nin ekstrası sadece m arka tampon. Bu da fiyat olarak ciddi bir şey değil zaten.
Kilometre 40k farkları var, bmw araçlarda düşük kilometre yok zaten o yüzden bu da göz ardı edilebilir. Model olarak 1 yıl var, biri 18 biri 19 olsa belki fark edebilirdi fakat 12 ve 13 olunca yine ciddi bir fark oluşturmaz.
Bütün bunlara karşılık tavsiyem kesinlikle 3.20d.
Ek olarak: BMW araçlarda kronik zincir sorunu oluyor, onu kesinlikle kontrol ettirin yaklaşık 5k masrafı oluyor çünkü. Bir de bakımların nerede, nasıl, zamanında mı yapıldığına vs bakabilirsiniz. - 22-04-2020, 00:24:44Performans ve ruhu olan bir araba istiyorsan Alfa Romeo bakabilirsin. Hem yıpranmamış olur hem de sana farklı hisler yaşatır.
- 22-04-2020, 01:06:18Hocam biraz öğrenmeniz gerekiyor sanırım. Mercedes'i performans olarak bmw altında görmeniz doğal birşey ama bu 3.20 için geçerlidir. Hemde 3.20D diyelim biz ona. 3.16 bmw'de performans yoktur bunu bilindogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir laf vardır Mercedes E200'den BMW 3.20 den başlar diye