dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mercedes tercih etmememin sebebi performans açısından BMW nin gerçekten altında kalıyor yakınlarımın da Mercedes araçlarını kullandım ama ne bileyim kullanış açısından da tatmin etmiyor
Hocam biraz öğrenmeniz gerekiyor sanırım. Mercedes'i performans olarak bmw altında görmeniz doğal birşey ama bu 3.20 için geçerlidir. Hemde 3.20D diyelim biz ona. 3.16 bmw'de performans yoktur bunu bilin bir laf vardır Mercedes E200'den BMW 3.20 den başlar diye