F30 dizelini kullandım, insanı çeken bir şey. güzel keyifli bir araba.
ama alıp biner miyim, kapıma koyar mıyım, koymam çünkü bu paralara aldığın bmw'ler her ne kadar iyi de olsa emin ol gençlerin elinden geçtiği için yıpranmış oluyor. bu parayı verince yıpranmış arabaya binmek pek bana uygun gelmiyor.
aşağı yukarı aynı model, daha ucuz c180-200 amg'leri tavsiye ederim. konfor, kibar görünüm, hele hiç sorun çıkarmaması.