• 22-04-2020, 00:12:49
    #19
    F30 dizelini kullandım, insanı çeken bir şey. güzel keyifli bir araba.

    ama alıp biner miyim, kapıma koyar mıyım, koymam çünkü bu paralara aldığın bmw'ler her ne kadar iyi de olsa emin ol gençlerin elinden geçtiği için yıpranmış oluyor. bu parayı verince yıpranmış arabaya binmek pek bana uygun gelmiyor.

    aşağı yukarı aynı model, daha ucuz c180-200 amg'leri tavsiye ederim. konfor, kibar görünüm, hele hiç sorun çıkarmaması.
  • 22-04-2020, 00:14:04
    #20
    icerikrehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F30 dizelini kullandım, insanı çeken bir şey. güzel keyifli bir araba.

    ama alıp biner miyim, kapıma koyar mıyım, koymam çünkü bu paralara aldığın bmw'ler her ne kadar iyi de olsa emin ol gençlerin elinden geçtiği için yıpranmış oluyor. bu parayı verince yıpranmış arabaya binmek pek bana uygun gelmiyor.

    aşağı yukarı aynı model, daha ucuz c180-200 amg'leri tavsiye ederim. konfor, kibar görünüm, hele hiç sorun çıkarmaması.
    Mercedes tercih etmememin sebebi performans açısından BMW nin gerçekten altında kalıyor yakınlarımın da Mercedes araçlarını kullandım ama ne bileyim kullanış açısından da tatmin etmiyor
  • 22-04-2020, 00:14:47
    #21
    dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim
    Öğrencisin çok güzel, eski konunda işlerin kötü gittiğini bahsetmişsin ondan çok çok öncesinde de tatil için plan yapıyordun. Kardeşim milli piyango çıktı sonrasında borsa ile uğraşıp parayı batırıp yine mi kazandın noldu anlat bize açıkla bunu
  • 22-04-2020, 00:18:23
    #22
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    320d ile 3.16i kıyaslaman başlı başına olmamış zaten alacaksan 320d alacaksın çünkü performansı seni tatmin edecektir N47D20 4 silindir motora sahip eski nesil motor bu motorun üzerine 2015 yılında B47D20 kodlu motor geldi. Biri 100 hp diğer 184 hp , 3.16'da öyle ölü bir araç değil ihtiyaçları karşılar ama basit kalır. 3.16'daki hasar kaydı fazla 3 parça boya ben olsam 320d olan araca bakardım Hem iyi hem temiz görünüyor tabi alırken expere tekrar sokacaksın. Adamların verdiği kağıda güvenip satış alma Fakat 2. araçtaki hasar kaydı da 1. araçtan fazla açıkcası temiz 320d bul az biraz fazla ver ondan al
    Sorun şu ki benim istediğim araçlarda temizini ve sorunsuzları bu fiyatların gerçekten daha yukarısı kendimi o kadar zora sokmak istemiyorum, bu fiyat aralıkların da bu emsaller de 3.20d arayışındayım aslında en az sorunlu en az problemli kısmından. Araç almaya giderken exper arkadaşımla beraber gitmeyi düşünüyorum zaten kafam epey bir karışık
  • 22-04-2020, 00:23:26
    #23
    3.16i ve 3.20d ikisine de kullandım ve şu an 3.20d kullanıyorum. Bu iki aracı deneyimledikten sonra 3.20d de sabit kalmama sebep şudur: 3.20d kullandıktan 3.16i tatmin etmiyor
    Aynı kasa, iki araç da makyajsız kasa ve 2sinde de m jant var, aynalar aynı, 2sinde de yay var gibi görünüyor. 3.16i nin ekstrası sadece m arka tampon. Bu da fiyat olarak ciddi bir şey değil zaten.
    Kilometre 40k farkları var, bmw araçlarda düşük kilometre yok zaten o yüzden bu da göz ardı edilebilir. Model olarak 1 yıl var, biri 18 biri 19 olsa belki fark edebilirdi fakat 12 ve 13 olunca yine ciddi bir fark oluşturmaz.
    Bütün bunlara karşılık tavsiyem kesinlikle 3.20d.
    Ek olarak: BMW araçlarda kronik zincir sorunu oluyor, onu kesinlikle kontrol ettirin yaklaşık 5k masrafı oluyor çünkü. Bir de bakımların nerede, nasıl, zamanında mı yapıldığına vs bakabilirsiniz.
  • 22-04-2020, 00:24:44
    #24
    Performans ve ruhu olan bir araba istiyorsan Alfa Romeo bakabilirsin. Hem yıpranmamış olur hem de sana farklı hisler yaşatır.
  • 22-04-2020, 00:26:04
    #25
    Araba almak için doğru zaman olduğunu düşünmüyorum.
  • 22-04-2020, 01:04:52
    #26
    araba almak için iyi zaman. virüs yüzünden, işler kötü olduğu için çoğu uyguna satıyor. müşteride yok herkes karnını doyurmak için çalışıyor. o yüzden araba almak için zamanı. 3.20d tavsiye ederim.
  • 22-04-2020, 01:06:18
    #27
    dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mercedes tercih etmememin sebebi performans açısından BMW nin gerçekten altında kalıyor yakınlarımın da Mercedes araçlarını kullandım ama ne bileyim kullanış açısından da tatmin etmiyor
    Hocam biraz öğrenmeniz gerekiyor sanırım. Mercedes'i performans olarak bmw altında görmeniz doğal birşey ama bu 3.20 için geçerlidir. Hemde 3.20D diyelim biz ona. 3.16 bmw'de performans yoktur bunu bilin bir laf vardır Mercedes E200'den BMW 3.20 den başlar diye