• 19-04-2020, 19:14:45
    #1
    Merhaba, yıllar önce (2016-2017) A101'de kampanyadan aldığım Sinbo Saç Kesim Makinasını kullanmak bugüne nasip oldu, malum karantina günlerinde evde uzun saç çok bayıyordu kendi saçlarımı 3 numaraya vurdum veya vurmaya çalıştım diyelim. Yorumlarınızı bekliyorum, sizce yakışmış mı? İlk deneyimim oldu, hadi hepimiz #3NUMARA olalım Bu konuda tecrübeli olanlar bir taktik varsa veya önerdikleri makina, artık kendim kesmeyi düşünüyorum😚
  • 19-04-2020, 19:15:42
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bayağı yakışmış hocam kısa saç
  • 19-04-2020, 19:16:11
    #3
    Sana yakışmış, bugün bende yaptım 3 numara daha 2 saat oluyor ama ne yazık ki alın biraz açık olunca seninki kadar iyi durmadı
  • 19-04-2020, 19:16:35
    #4
    10 numara olmuş, bu nalet viürsün yakın zamanda biteceği yok gibi görünüyor. Bence sen iki üç kez daha 3'lersin.
  • 19-04-2020, 19:16:45
    #5
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayağı yakışmış hocam kısa saç
    Çok teşekkür ederim hocam, kendimi bayağı garip hissetim bu yorum Mutlu etti açıkcası O sizin güzel bakışınız🙏🏼



    erdeviren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara olmuş, bu nalet viürsün yakın zamanda biteceği yok gibi görünüyor. Bence sen iki üç kez daha 3'lersin.
    Teşekkür ederim hocam, umarım en kısa zamanda en az zararla bu işin içinden çıkabiliriz. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun



    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana yakışmış, bugün bende yaptım 3 numara daha 2 saat oluyor ama ne yazık ki alın biraz açık olunca seninki kadar iyi durmadı
    Hocam yakışmıştır eminim size garip gelmiştir, bende kendimi değişik hissediyorum elimi atınca saçımı düzeltememek ilginç bir duyguymuş
  • 19-04-2020, 19:20:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    profil resmini değiştir bunlardan birisi yap 😅
  • 19-04-2020, 19:20:28
    #7
    Hocam size baya yakışmış bence profil fotoğrafınıda değiştirmelisin
  • 19-04-2020, 19:20:35
    #8
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profil resmini değiştir bunlardan birisi yap 😅
    Hocam hemen yeni stilimle bir profil resmi güncelliyorum, teşekkür ederim 😀



    bunyaminbayindi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size baya yakışmış bence profil fotoğrafınıda değiştirmelisin
    Değiştiriyorum hocam şuan
  • 19-04-2020, 19:21:25
    #9
    hocam gayet güzel olmuş videolu anlatım bile yapabilirsin bize