Merhaba, yıllar önce (2016-2017) A101'de kampanyadan aldığım Sinbo Saç Kesim Makinasını kullanmak bugüne nasip oldu, malum karantina günlerinde evde uzun saç çok bayıyordu kendi saçlarımı 3 numaraya vurdum veya vurmaya çalıştım diyelim. Yorumlarınızı bekliyorum, sizce yakışmış mı? İlk deneyimim oldu, hadi hepimiz #3NUMARA olalım Bu konuda tecrübeli olanlar bir taktik varsa veya önerdikleri makina, artık kendim kesmeyi düşünüyorum😚