Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayağı yakışmış hocam kısa saç
Çok teşekkür ederim hocam, kendimi bayağı garip hissetim bu yorum Mutlu etti açıkcası O sizin güzel bakışınız🙏🏼



erdeviren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 numara olmuş, bu nalet viürsün yakın zamanda biteceği yok gibi görünüyor. Bence sen iki üç kez daha 3'lersin.
Teşekkür ederim hocam, umarım en kısa zamanda en az zararla bu işin içinden çıkabiliriz. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun



Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana yakışmış, bugün bende yaptım 3 numara daha 2 saat oluyor ama ne yazık ki alın biraz açık olunca seninki kadar iyi durmadı
Hocam yakışmıştır eminim size garip gelmiştir, bende kendimi değişik hissediyorum elimi atınca saçımı düzeltememek ilginç bir duyguymuş