Bakıyorsun eski konularına her zaman forumdan destek istiyor yardım konusu açıyor. İş bunun başkasına yardım etmesi olunca hiç önemsemiyor senin yazdığını bile. Madem bildiklerini kimseye öğretmiyorsun peki neden kimsenin sana öğretmesini daha önce yada sonra istiyorsun? Bu tip kullanıcılar bence forumdan uzaklaştırılmalı.
Eğer kimsenin sana faydası dokunuyorsa bu forumdan sende başkalarına faydalı olmalısın.
NOT : Bu benim kendi fikirlerimdir. Herkesin düşüncesi farklı olabilir.
5 kişi bunu beğendi.

