kimse cevap vermek zorunda değil ki? mesajına cevap vermedi diye adam mı banlanır forumdan. ücretsiz edindiği bilgiyi de satabilir. üzerinde emek veriyordur, senin sitene veya aldığın hizmet her ne ise onun üzerinde bir emek veriyordur gayette satabilir. siz de aynı onun gibi ücretsiz öğrenin bunlara takılacağınıza.