Geçen senelerde birine bir konuda yardımcı olmuştum 2 gün sonra o konuyla alakalı ilan açmıştı. O günden sonra kimseye derinlemesine yardımcı olmadım. Onca yararlı konu paylaşıyorum 3-5 kişi teşekkür mesajı atıyor. Ama magazinsel konulara giriyorum yorumlar yağıyor. Hevesimiz kaçıyor tabi.
Haklısınız tabi. Bu hiç etik bir şey değil.