• 14-04-2020, 17:53:01
    #1
    Ziraat Bankası Bireysel Destek Kredisine 09 Nisan 2020 'de 7500 ₺ olarak Başvuru yaptım. 11 Nisan 2020 'de ( Cumartesi onaylandığına uygulamadan kullanabileceğime dair mesaj geldi . Uygulamaya girip işlemleri tamamladım anında para yattı . Tam 2.000 ₺lesini borçlar için anneme transfer ettim. Pazartesi günü diğer borçlar için başka banka hesabıma transfer yapmak istediğimde ileri tarih seçtiriyordu. İlgili hesabıma girdiğimde (eksi ) - 1965 ₺ bakiye olduğunu gördüm. Şubeme sorgulattığımda "Hatalı kullandırılan destek kredi blokesi " olarak gözüktüğünü bu hesapla şu an bloke kalkana kadar işlem yapamacağımı blokenin genel merkez tarafından konduğunu söyledi.

    Yani anlamıyorum nedir bu Ziraat Bankası rezilliğini .Para yatınca bizde borç aldığımız kişilere ona göre şu gün vereceğiz diye söz verdik. Devletin Bankası niye vatandaşını mağdur ediyor ?

    kredi onaylandığında attığım konu
  • 14-04-2020, 17:54:45
    #2
    Şaka gibi
  • 14-04-2020, 17:57:41
    #3
    Yok artık harbiden ayıp yani, Ben direk nakit çektim parayı aynı gün
  • 14-04-2020, 17:58:30
    #4
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık harbiden ayıp yani, Ben direk nakit çektim parayı aynı gün
    Çekse -7500 yazar hocam
  • 14-04-2020, 17:59:15
    #5
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekse -7500 yazar hocam
    Yazsın abi ben o parayı aldıktan sonra önemi yok Yine kredi kullanmış olurum Şimdi diğer paralar içeride kaldı sorun orda
  • 14-04-2020, 17:59:26
    #6
    dava açmak lazim aslinda varsa yasada yeri
  • 14-04-2020, 17:59:35
    #7
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık harbiden ayıp yani, Ben direk nakit çektim parayı aynı gün
    içime doğmuştu keşke paparaya aktarsaydım parayı nalet gelsin ya
  • 14-04-2020, 18:01:02
    #8
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içime doğmuştu keşke paparaya aktarsaydım parayı nalet gelsin ya
    Yemin ederim benim içimden bir ses diyordu böyle bir olay olacağını. Sana patladı hocam valla geçmiş olsun.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dava açmak lazim aslinda varsa yasada yeri
    Yada çektiğin parayı ödemiceksin abi mahkemeye çıkarsan mağdur edildim diye açıklayacaksın da dediğin gibi yasa da ne var ? D:
  • 14-04-2020, 18:01:43
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dava açmak lazim aslinda varsa yasada yeri
    Kimi kime şikayet edicen korkusuyla onu da yapamıyoruz
    • KuzeyKalesi
    KuzeyKalesi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.