Ziraat Bankası Bireysel Destek Kredisine 09 Nisan 2020 'de 7500 ₺ olarak Başvuru yaptım. 11 Nisan 2020 'de ( Cumartesi onaylandığına uygulamadan kullanabileceğime dair mesaj geldi . Uygulamaya girip işlemleri tamamladım anında para yattı . Tam 2.000 ₺lesini borçlar için anneme transfer ettim. Pazartesi günü diğer borçlar için başka banka hesabıma transfer yapmak istediğimde ileri tarih seçtiriyordu. İlgili hesabıma girdiğimde (eksi ) - 1965 ₺ bakiye olduğunu gördüm. Şubeme sorgulattığımda "Hatalı kullandırılan destek kredi blokesi " olarak gözüktüğünü bu hesapla şu an bloke kalkana kadar işlem yapamacağımı blokenin genel merkez tarafından konduğunu söyledi.
Yani anlamıyorum nedir bu Ziraat Bankası rezilliğini .Para yatınca bizde borç aldığımız kişilere ona göre şu gün vereceğiz diye söz verdik. Devletin Bankası niye vatandaşını mağdur ediyor ?
kredi onaylandığında attığım konu
Ziraat Bankası Rezilliği
10
●352
- 14-04-2020, 17:57:41Yok artık harbiden ayıp yani, Ben direk nakit çektim parayı aynı gün
- 14-04-2020, 17:58:30Çekse -7500 yazar hocamKuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 17:59:15Yazsın abi ben o parayı aldıktan sonra önemi yokmalatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine kredi kullanmış olurum
Şimdi diğer paralar içeride kaldı sorun orda
- 14-04-2020, 17:59:35içime doğmuştu keşke paparaya aktarsaydım parayı nalet gelsin yaKuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 18:01:02Yemin ederim benim içimden bir ses diyordu böyle bir olay olacağını. Sana patladı hocam valla geçmiş olsun.thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada çektiğin parayı ödemiceksin abi mahkemeye çıkarsan mağdur edildim diye açıklayacaksın da dediğin gibi yasa da ne var ? D:Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-04-2020, 18:01:43Kimi kime şikayet edicen korkusuyla onu da yapamıyoruzMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKuzeyKalesi bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
Yine kredi kullanmış olurum