KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık harbiden ayıp yani, Ben direk nakit çektim parayı aynı gün
içime doğmuştu keşke paparaya aktarsaydım parayı nalet gelsin ya