thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içime doğmuştu keşke paparaya aktarsaydım parayı nalet gelsin ya
Yemin ederim benim içimden bir ses diyordu böyle bir olay olacağını. Sana patladı hocam valla geçmiş olsun.



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava açmak lazim aslinda varsa yasada yeri
Yada çektiğin parayı ödemiceksin abi mahkemeye çıkarsan mağdur edildim diye açıklayacaksın da dediğin gibi yasa da ne var ? D: