Ha bire birileri sitemi calip duruyor
21
●424
- 14-04-2020, 15:24:061. Dediginizi bilmiyorumyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Dediginize gerek yok zaten onlari calamiyorlar sadece tema
3. Dediginide bilmiyorum bakcam
4 ve 5 de bakicam ins tesekkur ederim - 14-04-2020, 15:24:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.httrack falan bilmem ben. Fakat siteyi tarayıcımda görüntüleyebiliyorsam, indirebilirim de.TAK3S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wget/curl ile rahatlıkla tüm frontside dosyalar klonlanabilir. - 14-04-2020, 15:25:34mkarson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHaklisiniz tarayici ne gorebiliosa onu alabilirler diye biliyorumTunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 15:25:47sadece bazı dosyalarını alabilirsin hepsini değil scriptin çağırdığı dosyaların yanında gözükmeyenler de varTunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 15:26:12site içinden adsenseyi ayıramayan arkadaşlar bu dediğiniz yolla emin ol indirmiyorlardır httrack ile alıyıyorlarTunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 15:26:59Bilgi bilgiden ustundur her gun yeni seyler ogreniyorum valla forum cok isime yariyor allah razi olsun herkestenyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 15 yas araliginda cocuk olduklarindan eminimTAK3S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-04-2020, 15:29:01Olay şu html + js + css tarayıcı tarafından yorumlanıyorlar zaten kullanıcıda bu sayede siteyi görüyor dolayısı ile görünen herşey görüntü halinde kopyalanabilir. Ancak php v.s gibi diller sunucu tarafından yorumlandığı için çıktı tarayıcıda bu kodları göremeyiz sadece html çıktısını görürüz. Velhasıl alınan yansıda php kodu olmaz sadece html ,css ve js ler olur.