mkarson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef yapılacak birşey yok hocam. Geçici çözümler alınabilir tabi ama işi bileni durduramazsınız. Çünkü tarayıcı yorumluyorsa hertürlü kopyalanır. Üzücü ama gerçek.
TunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
httrack falan bilmem ben. Fakat siteyi tarayıcımda görüntüleyebiliyorsam, indirebilirim de.
wget/curl ile rahatlıkla tüm frontside dosyalar klonlanabilir.
Haklisiniz tarayici ne gorebiliosa onu alabilirler diye biliyorum