Maalesef yapılacak birşey yok hocam. Geçici çözümler alınabilir tabi ama işi bileni durduramazsınız. Çünkü tarayıcı yorumluyorsa hertürlü kopyalanır. Üzücü ama gerçek.
httrack falan bilmem ben. Fakat siteyi tarayıcımda görüntüleyebiliyorsam, indirebilirim de.
wget/curl ile rahatlıkla tüm frontside dosyalar klonlanabilir.
Haklisiniz tarayici ne gorebiliosa onu alabilirler diye biliyorum